Regulamin świadczonych usług

Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w „KIKA- MAKIJAŻ PERMANENTNY & MEDYCYNA ESTETYCZNA”​

Decydując się na zabieg Klient akceptuje poniższy Regulamin:

  1. Jesteśmy do Państwa dyspozycjiprzy ul. Kwiatowa 4, 87-100 Toruń (I piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 09:00 do godz. 17:00, w soboty i w niedziele salon jest nieczynny. Godziny otwarcia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów. Istnieje możliwość wykonania usługi w innych godzinach niż wyżej wymienione, ale tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty i za dodatkową opłatą ustaloną indywidualnie.
  2. Dane firmy:
    Semilab Sp. z o.o.
    ul. Wiśniowa 4
    87-134 Rozgarty
    NIP: 8792694719
    działająca pod marką: „KIKA- MAKIJAŻ PERMANENTNY & MEDYCYNA ESTETYCZNA” zwaną w dalszej części Regulaminu „Salon”
    Tel:451004111 (jeśli chwilowo nie mamy możliwości odbioru, prosimy o wiadomość sms, oddzwonimy możliwie najszybciej)
    E-mail: recepcja@kika-beauty.pl
    www: www.kika-beauty.pl

I. Rezerwacje i odwołania:

  1. Rezerwacje mogą być dokonywane telefonicznie, osobiście lub internetowo za pośrednictwem strony internetowej „Booksy”.
  2. Zadatek na zarezerwowany zabieg należy wpłacić nie później niż 24h przed planowaną wizytą, jeśli zadatek nie zostanie wpłacony w określonym terminie umówiona wizyta zostanie automatycznie anulowana.
  3. Zadatek należy wpłacić na nr konta (mBank) 16 1140 2004 0000 3602 7707 1842 przelewem lub osobiście w Salonie. Przy rezerwacji zabiegu za pośrednictwem „Booksy” zadatek będzie wymagany automatycznie na stronie internetowej „Booksy”.
  4. Zadatek wynosi 20% kwoty zabiegu. Kwota ta jest wliczana w koszt zabiegu.
  5. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przybycie na wizytę (ewentualne spóźnienia akceptowane są tylko do 10 minut od umówionego terminu).W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak możliwości wykonania usługi z powodu niewystarczającej ilości pozostałego czasu. Zadatek niepodlega wówczas zwrotowi.
  6. Prosimy o przychodzenie na umówione wizyty bez osób towarzyszących.
  7. W przypadku odwołania rezerwacji, Klient powinien poinformować Salon telefonicznie lub osobiście z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. W przeciwnym wypadku, Salon może naliczyć opłatę za zarezerwowany, ale niewykorzystany zabieg.

II. Płatności:

  1. W Salonie akceptujemy płatność gotówką, kartą płatniczą oraz BLIK.
  2. Opłata za zabieg jest pobierana bezpośrednio po wykonaniu usługi.

III. Zasady z korzystania z usług:

  1. Zamówienie usługi w Salonie jest równoznaczne ze złożeniem przez Klientaoświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
  2. Salon nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego postępowania klienta lub nieprzestrzegania regulaminu.
  3. Przed każdym zabiegiem należy wypełnić ankietę i zgodę, aby wykluczyć możliwość wystąpienia reakcji niepożądanych.
  4. Klient powinien informować o wszystkich swoich chorobach, lekach i suplementach, które przyjmuje.
  5. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości po zabiegu, klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Salonem.
  6. Przed przystąpieniem do zabiegu Klient zobowiązuje się poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych do jego wykonania. Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za własne zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klient zobowiązany jest także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
  7. W Salonie nie przyjmuje się osób w stanie upojenia alkoholowego lub pod wpływem narkotyków.
  8. W Salonie zabrania się przyprowadzania ze sobą dzieci lub zwierząt.
  9. Osoby niepełnoletnie nie mają możliwości korzystania z usług Salonu.
  10. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Salonu „Kika” jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
  11. Salon zastrzega Sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu tj. poprawka po innym operatorze.
  12. W przypadku makijażu trwałego, jeśli Klient posiada stary makijaż permanentny zobowiązany jest poinformować o tym Salon w dniu zapisu.
  13. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klienta.
  14. Klient umawiając się na zabieg zobowiązana/y jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska oraz aktualnego numeru telefonu.
  15. Salon zastrzega sobie prawo do poinformowania Klienta o konieczności odwołania zaplanowanej wizyty (z powodu zdarzeń losowych, nieprzewidzianych), wówczas następuje przepisanie Klienta na inny termin, dogodny dla obu stron.
  16. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz:
    1. palenia papierosów (również e-papierosów) i zażywania środków odurzających
    2. wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych, wnoszenia jedzenia pod jakąkolwiek postacią
    3. wprowadzania psów i innych zwierząt, handlu i akwizycji, głośnego i niekulturalnego zachowania
    4. korzystania z urządzeń/wyposażenia salonu bez zgody personelu
    5. wnoszenia urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą właściciela Salonu.
  17. Klient przed rozpoczęciem zabiegu powinien zdjąć biżuterię, zegarek, okulary. Salonnie bierze odpowiedzialności za pozostawioną biżuterię lub akcesoria.
  18. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
  19. Personel Salonu w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.

IV. Regulamin promocji

  1. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków promocji bez podania przyczyny w trakcie ich trwania.
  2. Odwołanie nie dotyczy promocji już wykupionych i ważnych.
  3. Promocje mają określony czas trwania oraz obniżoną cenę w tym okresie.
  4. Jeśli klient korzysta z rabatu podczas obowiązującego okresu promocji, może wykupić usługę w większej ilości i wykorzystać ją w późniejszym terminie.
  5. Przy zakupie kilkumiesięcznej ulgi w obniżonej cenie, klient zobowiązany jest do dokonania jednorazowej płatności za wybraną usługę.

V. Vouchery

  1. Wystawiony przez Salon Voucher uprawnia do korzystania z zabiegów w gabinecie zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  2. Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail lub wizytę osobistą w Salonie.
  3. Voucher upominkowy jest ważny przez okres 6 miesięcy od daty wystawienia.
  4. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  5. Jeśli wartość zabiegu przekracza wartość vouchera, obdarowany dopłaca różnicę.
  6. Voucher można wykorzystać podczas jednej wizyty lub kilku wizyt, w zależności od zakupionych usług.
  7. W przypadku korzystania z Vouchera Klient jest zobowiązany do okazania karty podarunkowej w przeciwnym wypadku Salon ma prawo odmówić wykonania zabiegu, a bon traci ważność.

VI. Bezpieczeństwo i higiena:

  1. Wszystkie narzędzia oraz materiały stosowane podczas zabiegu makijażu permanentnego i medycyny estetycznej muszą być w pełni sterylne i jednorazowe.
  2. Salon jest zobowiązany do zachowania wysokich standardów higieny i dezynfekcji pomieszczeń oraz narzędzi.
  3. W przypadku podejrzenia zakażenia chorobą zakaźną lub inną infekcją, Salon ma prawo odmówić wykonania zabiegu.

VII. Postanowienia końcowe:

  1. W Salonie obowiązuje cisza i spokój.
  2. Wszystkie pytania dotyczące regulaminu można kierować do personelu salonu lub na podany numer telefonu, adres e-mail.
  3. Salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki uboczne zabiegu spowodowane niewłaściwą pielęgnacją lub nieprzestrzeganiem zaleceń personelu.
  4. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

Data wydania wersji: 01.07.2023

Scroll to Top