Regulamin świadczonych usług
Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w „KIKA- MAKIJAŻ PERMANENTNY & MEDYCYNA ESTETYCZNA”
Decydując się na zabieg Klient akceptuje poniższy Regulamin:
- Jesteśmy do Państwa dyspozycjiprzy ul. Kwiatowa 4, 87-100 Toruń (I piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 09:00 do godz. 17:00, w soboty i w niedziele salon jest nieczynny. Godziny otwarcia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb klientów. Istnieje możliwość wykonania usługi w innych godzinach niż wyżej wymienione, ale tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty i za dodatkową opłatą ustaloną indywidualnie.
- Dane firmy:
Semilab Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 4
87-134 Rozgarty
NIP: 8792694719
działająca pod marką: „KIKA- MAKIJAŻ PERMANENTNY & MEDYCYNA ESTETYCZNA” zwaną w dalszej części Regulaminu „Salon”
Tel:451004111 (jeśli chwilowo nie mamy możliwości odbioru, prosimy o wiadomość sms, oddzwonimy możliwie najszybciej)
E-mail: recepcja@kika-beauty.pl
www: www.kika-beauty.pl
I. Rezerwacje i odwołania:
- Rezerwacje mogą być dokonywane telefonicznie, osobiście lub internetowo za pośrednictwem strony internetowej „Booksy”.
- Zadatek na zarezerwowany zabieg należy wpłacić nie później niż 24h przed planowaną wizytą, jeśli zadatek nie zostanie wpłacony w określonym terminie umówiona wizyta zostanie automatycznie anulowana.
- Zadatek należy wpłacić na nr konta (mBank) 16 1140 2004 0000 3602 7707 1842 przelewem lub osobiście w Salonie. Przy rezerwacji zabiegu za pośrednictwem „Booksy” zadatek będzie wymagany automatycznie na stronie internetowej „Booksy”.
- Zadatek wynosi 20% kwoty zabiegu. Kwota ta jest wliczana w koszt zabiegu.
- Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przybycie na wizytę (ewentualne spóźnienia akceptowane są tylko do 10 minut od umówionego terminu).W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak możliwości wykonania usługi z powodu niewystarczającej ilości pozostałego czasu. Zadatek niepodlega wówczas zwrotowi.
- Prosimy o przychodzenie na umówione wizyty bez osób towarzyszących.
- W przypadku odwołania rezerwacji, Klient powinien poinformować Salon telefonicznie lub osobiście z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. W przeciwnym wypadku, Salon może naliczyć opłatę za zarezerwowany, ale niewykorzystany zabieg.
II. Płatności:
- W Salonie akceptujemy płatność gotówką, kartą płatniczą oraz BLIK.
- Opłata za zabieg jest pobierana bezpośrednio po wykonaniu usługi.
III. Zasady z korzystania z usług:
- Zamówienie usługi w Salonie jest równoznaczne ze złożeniem przez Klientaoświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego postępowania klienta lub nieprzestrzegania regulaminu.
- Przed każdym zabiegiem należy wypełnić ankietę i zgodę, aby wykluczyć możliwość wystąpienia reakcji niepożądanych.
- Klient powinien informować o wszystkich swoich chorobach, lekach i suplementach, które przyjmuje.
- W przypadku wystąpienia nieprawidłowości po zabiegu, klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Salonem.
- Przed przystąpieniem do zabiegu Klient zobowiązuje się poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych do jego wykonania. Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za własne zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klient zobowiązany jest także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
- W Salonie nie przyjmuje się osób w stanie upojenia alkoholowego lub pod wpływem narkotyków.
- W Salonie zabrania się przyprowadzania ze sobą dzieci lub zwierząt.
- Osoby niepełnoletnie nie mają możliwości korzystania z usług Salonu.
- Udostępnienie danych osobowych przez Klientów Salonu „Kika” jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
- Salon zastrzega Sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu tj. poprawka po innym operatorze.
- W przypadku makijażu trwałego, jeśli Klient posiada stary makijaż permanentny zobowiązany jest poinformować o tym Salon w dniu zapisu.
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klienta.
- Klient umawiając się na zabieg zobowiązana/y jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska oraz aktualnego numeru telefonu.
- Salon zastrzega sobie prawo do poinformowania Klienta o konieczności odwołania zaplanowanej wizyty (z powodu zdarzeń losowych, nieprzewidzianych), wówczas następuje przepisanie Klienta na inny termin, dogodny dla obu stron.
- Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz:
- palenia papierosów (również e-papierosów) i zażywania środków odurzających
- wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych, wnoszenia jedzenia pod jakąkolwiek postacią
- wprowadzania psów i innych zwierząt, handlu i akwizycji, głośnego i niekulturalnego zachowania
- korzystania z urządzeń/wyposażenia salonu bez zgody personelu
- wnoszenia urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą właściciela Salonu.
- Klient przed rozpoczęciem zabiegu powinien zdjąć biżuterię, zegarek, okulary. Salonnie bierze odpowiedzialności za pozostawioną biżuterię lub akcesoria.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
- Personel Salonu w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.
IV. Regulamin promocji
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków promocji bez podania przyczyny w trakcie ich trwania.
- Odwołanie nie dotyczy promocji już wykupionych i ważnych.
- Promocje mają określony czas trwania oraz obniżoną cenę w tym okresie.
- Jeśli klient korzysta z rabatu podczas obowiązującego okresu promocji, może wykupić usługę w większej ilości i wykorzystać ją w późniejszym terminie.
- Przy zakupie kilkumiesięcznej ulgi w obniżonej cenie, klient zobowiązany jest do dokonania jednorazowej płatności za wybraną usługę.
V. Vouchery
- Wystawiony przez Salon Voucher uprawnia do korzystania z zabiegów w gabinecie zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail lub wizytę osobistą w Salonie.
- Voucher upominkowy jest ważny przez okres 6 miesięcy od daty wystawienia.
- Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- Jeśli wartość zabiegu przekracza wartość vouchera, obdarowany dopłaca różnicę.
- Voucher można wykorzystać podczas jednej wizyty lub kilku wizyt, w zależności od zakupionych usług.
- W przypadku korzystania z Vouchera Klient jest zobowiązany do okazania karty podarunkowej w przeciwnym wypadku Salon ma prawo odmówić wykonania zabiegu, a bon traci ważność.
VI. Bezpieczeństwo i higiena:
- Wszystkie narzędzia oraz materiały stosowane podczas zabiegu makijażu permanentnego i medycyny estetycznej muszą być w pełni sterylne i jednorazowe.
- Salon jest zobowiązany do zachowania wysokich standardów higieny i dezynfekcji pomieszczeń oraz narzędzi.
- W przypadku podejrzenia zakażenia chorobą zakaźną lub inną infekcją, Salon ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
VII. Postanowienia końcowe:
- W Salonie obowiązuje cisza i spokój.
- Wszystkie pytania dotyczące regulaminu można kierować do personelu salonu lub na podany numer telefonu, adres e-mail.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki uboczne zabiegu spowodowane niewłaściwą pielęgnacją lub nieprzestrzeganiem zaleceń personelu.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
Data wydania wersji: 01.07.2023